facebook youtube zonerama logo instagram

Cyklozájezd Moravský kras 2021

24.-26.9. 2021 jsme pořádali náš druhý letošní cyklozájezd a to do oblasti Moravského krasu.

Vyrazili jsme v pátek v šest hodin ráno a autobus nás dovezl do Brna k nákupnímu centru Olympia, kde jsme složili kola a vyrazili na trasu. Po cyklotrase číslo 5 jsme jeli podél řeky Svitavy přes Brno a pokračovali na Bílovice nad Svitavou, Adamov a Starou huť až do obce Křtiny (zde se nachází barokní kostel od architekta Santiniho). Dále pokračujeme přes obec Habrůvka a Rudice do Jedovnice. Zde jsme měli zajištěno ubytování v hotelu Riviéra.

Následující den jsme vyrazili opět do Rudice a přes Olomučany jsme dojeli do Blanska. Po  návštěvě města pokračujeme přes Arnoštovo údolí a Punkevní údolí na Skalní mlýn a přes Punkevní žleb až do obce Sloup a Šušůvky. Dále jedeme na Holštejn, Ostrov u Macochy k propasti Macocha. Přes obec Vilémovice se následně vracíme zpět do Jedovnice.

Závěrečný den vyrážíme přes Kotvrdovice a Rozstání na rozhlednu Kopaninka.  V penzionu pod rozhlednou se stavujeme na občerstvení a následně pokračujeme pře vojenský újezd Březina do Plumlova a Prostějova, kde jsme naše putování ukončili.

Celkem se  letošního zájezdu zúčastnilo 38 cyklistů a najeli jsme dohromady přibližně 140 kilometrů.

Fotogalerii z akce můžete shlédnout na webu zonerama